galimre 2012.02.12. 12:41

Mit szólsz hozzá, kérlekalássan?

hogy most már végérvényesen kijön ez az izé a hogyhívjákok ügyében... szóval az a közmunka dolog ... vagyis az a rendelet, kérlek.

 - Na igen, kérlek, nagyon helyes, elvégre ez a szegény ország nem épülhet fel magától, kérlek...

 - Hogyhogy, kérlek? Szóval te is dolgozni fogsz?

 - Nekem speciel van egy igazolványom, hogy én vagyok az országos hogyhívják egyik főizéje, és mint ilyen, fel vagyok mentve minden közmunkától!...

 - Nekem három ilyen igazolványom van, kérlek, de ezek most állítólag nem lesznek érvényesek...

 - Akkor tiltakoznunk kell, kérlek!... Különösen a mai világban! Mert azt abszolút antiszociálisnak tartom, kérlek, hogy magunkfajta ember eldolgozza a munkát a professzionisták elől!...

 - Kiket nevezel te professzionistáknak, kérlek?

 - Akik abból élnek, hogy dolgoznak!

 - És mi tulajdonképpen miből fogunk élni, kérlek?

 - Tudod, kérlek, én konzervatív vagyok, és ezáltal sikerült a vagyonom átmenteni.

 - Azáltal hogy konzervatív vagy? Ezt nem értem, kérlek...

 - Na igen, kérlek, mikor a kozvélemény azon vitázott, hogy ki a nagyobb hadvezér, a Montgomery vagy a Rommel, én még mindig csak a Napóleonban bíztam!... Hát én most bemegyek a pártba, kérlek...

 - Én is belépnék valami ilyesmibe, kérlek, de mégis szeretném tudni, mik azok a demokraták?

 - Azok is emberek, kérlek... Csak másfélék! Azoknak olyan a telefonkönyv, mint nekünk a Góthai Almanach...

 - Ez nagyon érdekes, kérlek... És a fene egye meg, kérlek, ezt a demokráciát is tudni kéne már, hogy micsoda, ha már egyszer kitalálták... Te talán tudod, kérlek?

 - Úgy approximatíve... Annyit már tudok, hogy nem nekünk találták ki!... szervusz, kérlekalássan!...

 - Szervusz, kérlekalássan!

(***)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mitszolszhozzakerlekalassan.blog.hu/api/trackback/id/tr94096489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása