galimre 2012.03.04. 16:33

Levél Amerikából

 Tizenkét esztendő után vége levelet kaptam Bella nénitől New Yorkból. Éppen a legjobbkor, mert nem volt krokitémám. Én ezt a levelet most szórul szóra ideírom, hadd lássa mindenki, hogy milyen levelet kaptam én tizenkét esztendő után Bella nénitől New Yorkból.

 Te kedves rokonok,

 amikor Hanzi nekem írta meg Detroitból, hogy vagytok meg valamennyien otthon, én nagyon boldogultam. Én most közlöm veletek, hogy én tizenkét év alatt semmit sem lettem öreg, éppolyan csinos és kívánós vagyok, mint aki voltam odahaza, bár az én alak lett egy kicsikét elteltebb, de a hajam szép szőke, és senki se nem mondaná, hogy ez így nincs van rosszul. Én most is élek Harryval, aki egy nagyon jó emberüzlet, és hamis ékszert vesz és elad, és visz engem mindig szállodákba. Mindenki mondja, hogy fiatalabb vagyok, mint az anyád valaha, pedig volt ő is egy nagyon szép asszony, de én most vagyok nagyon kívánós, és biztosan örüljétek, hogy ezt halljátok tőlem.

Az, amit tett veletek Hitler, volt nagyon kényelmetlen. Mi, hála Istennek, valamennyien jól vagyunk, s lakunk egy nagyon szép házban itt, ahol van minden szobának külön ajtaja. És Harry azt mondja, hogy szeretne már látni titeket, illik tudni, hogy volt neki kötőhártya gyulladmány, és bekötött szemmel fekszik három napja óta. Minden héten megyünk mozi és színház, ami nekem nagyon jól áll.

 Hogy szegény Zsigát kivégezték, az nagyon bosszantó. De itt az élet eléggé szórakoztató, és van most a hamis ékszereknek egy jó szezonja, ami nekünk nagyon jól áll. Mariann meg Aliszka is vannak nagyon jól, van nekik is férj, aki dolgozik, és keres szépen. Vagyok velük sokat, és csodáljuk egymást, hogy olyan fiatalok maradtunk az európai háború dacára is.

 Hogy Artur bácsi és az ő kedves felesége megégtek Lengyelországban, az roppant zsenáns. Mi most vezettettük be a televíziós telefon, ami drága, de megéri, mert olcsó. Mi valamennyien gondolunk sokat rátok, és nincsen esztendő, hogy eszünkbe bele ne jutnátok, ahol tinektek van nagyon jó helyetek.

 Hogy szegény Matildék egész családja kiirtották, az nagyon érdekes. Aliszkának volt most influenza, de jött három doktor, és most már van mindenki egészség. Te kedves rokonok! Mi most össze fogjuk szedni, ami van ócska holmi, és küldjük el nektek csomag, csak írjatok meg, hogy megkaptátok, akkor küldünk újra fogpaszta, rágógumi meg ilyesmi. És ha akar kijönni az egész család, csak írjatok nekünk bátran, mi majd imádkozünk, hogy sikerüljön. Csókolunk mindenkinek a szája:

Belláék

 

(Tabi László)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mitszolszhozzakerlekalassan.blog.hu/api/trackback/id/tr744288401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása